Вітаємо вас на сайті спеціалізованої загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького
Зарахування до школи |
Шкільна документація. (Законодавча база) |
Документи, якими керується школа |
Атестація педпрацівників |
Інформація для батьків |
Педагогам |
Учням |
Класним керівникам |
Загальні критерії оцінювання здобувачів освіти в 5-11 класах |
Виховна робота |
Методична робота |
Благодійні акції |
Початкова школа |
Сторінка учителя-логопеда |
Інклюзивне навчання |
Бібліотека |
Дистанційне навчання |
ДПА |
НМТ 2024 |
Безпека життєдіяльності |
Харчування учнів |
Правова допомога |
Психологічна служба |
Служба порозуміння |
Соціальний педагог |
Літопис школи |
Репозитарій |
Фінансова звітність школи |
Доступ до публічної інформації |
Річний план закупівель |
«Затверджую»
Директор школи :
О.Е.Сивицький
«Контроль – не мета,
а один із засобів управління якістю»
Положення
про внутрішньошкільний контроль
1. Загальні положення
В основу внутрішньошкільного контролю адміністрація школи поклала педагогічний аналіз праці вчителя і стан навчально-виховного процесу.
2. Мета і завдання
Основними завданнями ,які забезпечують внутрішньошкільний контроль є :
3. Вимоги до внутрішньошкільного контролю
3.1 Цілеспрямованість, плановість, систематичність, оперативність.
3.2 Принциповість і об’єктивність в оцінці діяльності вчителя, класного керівника.
3.3 Диференційований підхід.
3.4 Наукова обґрунтованість, повнота і конкретність висновків, рекомендацій і пропозицій.
3.5 Дійовість, ефективність(перевіряється ступінь покращення навчально-виховної роботи і підвищення якості знань учнів).
3.6 Гласність.
3.7 Виховне значення.
4. Алгоритм здійснення внутрішньошкільного контролю
4.1 Складається єдиний графік перевірки навчально-виховної роботи.
4.2 На підставі єдиного графік складається місячний та тижневий план роботи.
4.3 Організація перевірки стану будь-якого питання навчального процесу складається з таких етапів:
5. Форми і методи внутрішньошкільного контролю
5.1 Внутрішньошкільний контроль здійснюється у двох формах:
5.2 З метою глибокого вивчення стану навчання та виховання в гімназії використовуються такі види контролю:
За метою:
За змістом;
За об’єктом;
За часом;
За періодичністю;
За функцією;
Форми контролю за метою вивчення;
Діагностичний контроль
Педагогічне діагностування вчителів передбачає вивчення стану роботи одного або групи вчителів для встановлення позитивної чи негативної тенденції, розкриття причин їхнього виникнення, вироблення рекомендацій щодо приведення всієї підсистеми в нормальні умови функціонування.
Коригуючий контроль
Передбачає на основі діагностування навчально-виховного процесу для підвищення ефективності роботи вчителів оперативно вносити зміни в структуру уроків, у підходи до вибору засобів досягнення навчально-виховних завдань.
Регулюючий контроль
Регулювання в системі контролю передбачає внесення відповідних змін у плани колективу з різних причин (поява нового підручника, навчальний кабінет, нова програма)
Форми контролю за змістом
Тематичний контроль
Ця форма контролю безпосередньо пов’язана з вивченням стану викладання в гімназії навчальних предметів. Завдання – перевірка вивчення найбільш складних і важливих тем або розділів шкільних предметів із метою допомоги педагогічному колективу успішно вирішувати дидактичні й виховні питання.
Проблемний контроль
Головна мета – відповідність організації навчальних занаять сучасним досягненням педагогічної і психологічної наук, а також передовому педагогічному досвіду. Вибір проблематики робіт учителів, що пов’язана з темою роботи всього педагогічного колективу, тематикою педагогічної ради.
Фронтальний контроль
Фронтальний контроль дозволяє вивчити систему роботи одного вчителя; колективний досвід роботи методичного об’єднання; групи вчителів , які працюють в одному класі, колективний досвід роботи педагогів школи.
Форми контролю за об’єктами вивчення
Персональний контроль
Під час персонального контролю керівники школи вивчають роботу одного вчителя. Методика організації персонального контролю залежить від ряду факторів: мети, спостереження, рівня педагогічної майстерності вчителя, аспекту вивчення його роботи , а також від кількісного складу вчителів школи.
Класно – предметний контроль
Передбачає вивчення діяльності великої групи вчителів, які ведуть навчально-виховну роботу з учнями одного класу (система опитування, робота над помилками, забезпечення єдиних вимог до характер та обсягу домашніх завдань)
Предметно – груповий контроль
Передбачає вивчення стану роботи групи вчителів одного предмета в різних класах. Головне завдання цієї форми контролю – за допомогою порівняння методики й техніки проведення уроків різних учителів з одного і того самого предмета визначити найбільш раціональні методичні прийоми, види роботи , засоби виховного впливу на учнів, значно покращити якість викладання, допомоги головам методичних об’єднань правильно підійти до планування підвищення кваліфікації вчителів , до організації обміну досвідом.
Класно – груповий контроль.
Передбачає спостереження й аналіз уроків та дозволяє вивчити стано упровадження досягнень педагогічної науки з однієї проблеми. Сутність вказаної форми контролю полягає в тому, що перевіряючи, які обрали будь –який визначений процес, вибірково відвідують уроки різних учителів у різних класах.
Загальношкільний контроль.
Це форма вивчення стану роботи педагогічного колективу . Вона застосовується , головним чином, для підведення підсумків навчального року: якості підготовки випускників школи, стану успішності та якості знань, умінь і навичок учнів у даному навчальному році, організації предметних гуртків, підготовки методичних об’єднань школи державної підсумкової атестації, стану ведення класних журналів у школі, роботи класних керівників із батьками учнів(зміст, форми, результативність), стану мовного режиму в школі.
Форми контролю за функцією
Оглядово- ознайомлюючий контроль
Дозволяє виявити професійний рівень, на якому працює вчитель або весь педагогічний колектив, створити загальне враження про вчителів – початківців.
Фронтально – оглядовий контроль
Мета: з’ясувати, на якому професійному рівні починається і закінчується навчальний рік кожного члена педколективу.
Робота методичних об’єднань на початок навчального року.
Підготовка вчителя до початку навчального року;
Предметно – узагальнюючий контроль
Перевірка роботи вчителів одного предмета:
Класно – узагальнюючий контроль
Протягом одного або кількох днів бути присутнім на уроках в одному і тому самому класі з метою виявлення :
Фронтально - персональний контроль
Аналіз роботи методичного об’єднання:
Аналіз роботи вчителя:
Попереджувально - тематичний контроль
Оперативний контроль
Під час контролю використовуються різні методи: