Вітаємо вас на сайті спеціалізованої загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького

меню сайту

Документи, якими керується школа

Зарахування до школи

Нова українська школа

Шкільна документація. (Законодавча база)

НМТ 2023

Інформація для батьків

Благодійні акції

Виховна робота

Педагогам

Учням

Класним керівникам

Початкова школа

Сторінка учителя-логопеда

Загальні критерії оцінювання здобувачів освіти в 5-11 класах

Інклюзія

Методична робота

Бібліотека

Дистанційне навчання

ДПА

Безпека життєдіяльності

Харчування учнів

Правова допомога

Портфоліо вчителів школи

Психологічна служба

Соціальний педагог

Літопис школи

Репозитарій

Фінансова звітність школи

Річний план закупівель

Доступ до публічної інформації

Служба порозуміння

Положення про педагогічну раду школи

«Затверджено»

Директор школи :    

     О.Е. Сивицький

Положення

 про педагогічну раду школи

Завдання педагогічної ради школи.

  • Об’єднання   зусиль педагогів школи у розв’язанні проблем навчального процесу, підвищені якості навчання та виховання учнів;  
  • Визначення цілей і перспектив діяльності педагогічного колективу.
  • Сприяння  адміністрації у впровадженні в роботу педагогів досягнень психолого - педагогічної науки та передового досвіду навчання й виховання школярів.

Педагогічна рада:

  • Розглядає питання щодо вдосконалення і методичного забезпечення навчально - виховного процесу;
  • Обґрунтовує пропозиції, що надходять від педагогів, організацій, підприємств, установ, про моральне і матеріальне заохочення учнів, застосування стягнень;
  • Організовує роботу, пов’язану з підвищенням кваліфікації педагогічних працівників, розвитком їхньої ініціативи, впровадження  у практику досягнень науки і передового педагогічного досвіду;

До обов’язків педагогічної ради школи входять:

  • Глибоке вивчення педагогічних процесів, здійснення заходів щодо оптимального їхнього

      вирішення;

  • Вивчення стану викладання навчальних предметів, роботи методичних центрів, класів, прийняття обґрунтованих рішень на основі системного підходу;
  • Використання методів діагностики та прогнозування педагогічних процесів при вивченні питань на засіданні педагогічної ради;
  • Інформування педагогічного колективу про вивчення системи роботи вчителів;
  • Рекомендації випускникам школи  щодо вступу до вищих навчальних закладів;
  • Погодження з органами опіки питання про опікунство, усиновлення та удочеріння, внесення пропозицій про позбавлення батьківських прав;

Педагогічна рада має право:

  • Заслуховувати звіт директора школи про стан навчально – виховного процесу;
  • Вивчати окремі аспекти навчально – виховного процесу за ініціативою та підтримкою більшості членів педагогічної ради;
  • Приймати рішення про вивчення та впровадження в практику кращого досвіду вчителів, класних керівників;
  • Вносити пропозиції про дострокову атестацію  окремих учителів;
  • Присвоєння звань чи позбавлення їх у випадку невідповідності якості роботи педагога одержаному званню;
  • При вирішенні спірних питань роботи залучати раду школи, батьківський комітет, громадські організації, учнів, колектив працівників школи;
  • Відміняти раніше прийняті рішення, упевнившись в їхній передчасності, неправомірності;
  • Надавати конкретну допомогу педагогам в організації навчально -виховного процесу;

Педагогічна рада відповідає  за :

  • Своєчасне  та  глибоке вивчення навчально – виховного процесу, прийняття педагогічно доцільних заходів для його покращення;
  • Об’єктивність оцінки педагогічних  явищ та процесів, роботи педагогів, обґрунтоване прийняття рішень.
  • Гласність прийнятих рішень , якість та строки їхнього виконання;
  • Систематичне інформування педагогів школи про хід реалізації прийнятих рішень.