Вітаємо вас на сайті спеціалізованої загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького

меню сайту

Зарахування до школи

Шкільна документація. (Законодавча база)

Документи, якими керується школа

НМТ 2024

Атестація педпрацівників

Інформація для батьків

Педагогам

Учням

Класним керівникам

Загальні критерії оцінювання здобувачів освіти в 5-11 класах

Виховна робота

Методична робота

Благодійні акції

Початкова школа

Сторінка учителя-логопеда

Інклюзивне навчання

Бібліотека

Дистанційне навчання

ДПА

Безпека життєдіяльності

Харчування учнів

Правова допомога

Психологічна служба

Служба порозуміння

Соціальний педагог

Літопис школи

Репозитарій

Фінансова звітність школи

Річний план закупівель

Доступ до публічної інформації

Батькам пешокласників

Вербальна (словесна) оцінка у початкових класах

(Методичні рекомендації вчителям першокласників

розроблені вчителями творчої групи  СЗОШ №12

«Адаптація дітей шестирічного віку  до  освітнього процесу в школі»

 

Схвалення, погодження, підбадьорювання можна виразити у різних формах – словесно, мімікою, жестом, інтонаційно: „Справився”, „Вже краще”, „Чудово”, „Видно, що старався”, „Задоволена твоєю роботою” та ін. Таким же чином можна висловити зауваження, заперечення, осуд: „Спробуй не поспішати”, „Обведи зразок і напиши так само”, „Як ти думаєш, що саме в тебе вийшло не так, як на зразку?” тощо.


 Бездоганно! Блискуче!  Надзвичайно! Я тобою пишаюсь!
 Довершено! Чудово! Зразково! Прекрасно!
 Молодець! Дуже гарно! Дуже добре! Розумник(-ця)!;
 Старанно! Відмінно! Правильно!
 Добре старався! Добре! Ти мене порадував!
 Маєш рацію! Задоволена твоєю роботою!

Я пишаюсь тим, як ти працював! Гарно зроблено!

Мені приємно бачити твою роботу!

Вітаю! Це те, що треба!

Я знала, що ти можеш це зробити!

Я б не зуміла зробити краще!

Це правильний шлях!

Щодня це тобі вдається краще!

Твій мозок попрацював на славу!

Ти обов’язково досягнеш успіху!

Уже краще! Так тримати! Видно, що стараєшся. Справився.    

Добре справився.

 Ти досяг(-ла) успіху!

Мені подобається хід твоїх думок.

Я пишаюсь тобою!

Твоя робота дуже потішила мне.

Це твоя перемога!

Я щиро радію за тебе! Я вірю в тебе!

Спасибі за охайну роботу!

Спасибі за насолоду від перевірки зошита!

Спробуй… не поспішати,

                     уважно писати,

                     доводити до ліній,

                     писати менші (більші) букви (цифри),

                     писати без виправлень.
 Зосередься, зверни увагу на...,  уважніше;
 можеш краще, не поспішай;
 повтори..., повернись до..., допрацюй, закріпи;
пораду знайдеш на сторінці..., звернись за допомогою до...;

обведи зразок і напиши так само, спробуй ще.

Думаю, що старався тільки при виконанні одного завдання.

А ти як думаєш, що у тебе не так як на зразку?

Поєднання букв відсутні.

Будь ласка, подружись з письмом цих букв!

А чи зможеш написати сторінку без виправлень?!

Думаю, ти і сам своєю роботою не задоволений.

Знаю, що якщо захочеш, то зумієш  і без помарок (виправлень), охайно писати.

Вражена! Так не берегти зошит!

Прикро, але змушена перевіряти таке письмо.

 

Події нашої школи:

Повний архів»

Корисні посилання:

Архів новин:

Повний архів»