Вітаємо вас на сайті спеціалізованої загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького
Документи, якими керується школа |
![]() | Зарахування до школи |
![]() | Нова українська школа |
Шкільна документація. (Законодавча база) |
![]() | НМТ 2023 |
![]() | Інформація для батьків |
Благодійні акції |
Виховна робота |
![]() | Педагогам |
Учням |
Класним керівникам |
Початкова школа |
![]() | Сторінка учителя-логопеда |
![]() | Загальні критерії оцінювання здобувачів освіти в 5-11 класах |
![]() | Інклюзія |
Методична робота |
Бібліотека |
![]() | Дистанційне навчання |
ДПА |
Безпека життєдіяльності |
![]() | Харчування учнів |
![]() | Правова допомога |
![]() | Портфоліо вчителів школи |
Психологічна служба |
![]() | Соціальний педагог |
Літопис школи |
Репозитарій |
![]() | Фінансова звітність школи |
![]() | Річний план закупівель |
Доступ до публічної інформації |
![]() | Служба порозуміння |
Орієнтовні структури різних уроків в початкових класах
Орієнтовна структура уроку українського читання
в початкових класах
(Методичні рекомендації зібрані вчителями початкових класів.
Прийоми роботи універсальні, які можуть використовуватися
на будь-якому уроці українського читання.)
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІV. Перевірка домашнього завдання.
V. Повідомлення теми й завдань уроку.
V. Сприйняття й усвідомлення нового матеріалу. /Осмислення й творче застосування набутих знань
Фізкультхвилинка.
1. Бесіда.
2.Читання «ланцюжком».
3.Монологічні висловлювання.
4.Робота з малюнком.
5.Робота з динамічними наочними посібниками.
6.Робота над прислів’ями.
7.Виразне читання.
8.Конкурсне читання.
9.Робота над загадкою.
10.Творче завдання.
11.Вибіркове читання.
12.Читання за ролями.
13.Словесне малювання.
14.Інсценуваня.
VII .Підбиття підсумків навчальної діяльності.
1.Бесіда.
2.Аудіювання.
3.Тестуваня.
4.Щоденне вимірювання швидкості читання.
5.Оцінювання учнів.
2.Проблемне питання (якщо учні відповіли на нього, то урок пройшов на «відмінно»
VIIІ. Повідомлення домашнього завдання, його інструктаж.
Орієнтовна структура уроку математики
в початкових класах
(Методичні рекомендації зібрані вчителями початкових класів.
Прийоми роботи універсальні,
які можуть використовуватися на будь-якому уроці математики)
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІV. Повідомлення теми уроку.
V. Контроль, корекція й закріплення знань учнів.
1. Підготовка до вивчення нового матеріалу.
2. Повідомлення вчителя.
3. Пояснення нового матеріалу.
4. Первинне закріплення.
5. Робота з підручником.
6. Виконання завдань з коментуванням.
7. Установка на увагу.
8. Завдання на увагу.
9. Самостійне вивчення теми уроку.
10.Читання правила і його практичне застосування.
11.Створення проблемної ситуації.
12. Складання таблиці, схеми.
13.Складання числових виразів.
14.Робота над задачею.
15.Практична робота.
16.Читання й знаходження значень числових виразів.
17.Знаходження значення виразу різними способами.
18.Розв’язування прикладів ланцюжком.
19.Розв’язування кругових прикладів.
20.Порівняння чисел і числових виразів.
21.Усна лічба.
22.Геометричний матеріал.
23.Завдання на кмітливість.
Фізкультхвилинка.
1.Аналіз і розв’язування задачі.
2.Складання задачі за коротким записом.
3.Розбір різних способів коротко кого запису умови задачі.
4.Порівняння задач.
5.Складання буквеного виразу.
6.Логічна задача.
7.Розв’язування задач на розміркування.
8.Складання й розв’язування завдання.
9.Самостійна робота.
10.Творча робота.
11.Робота в групах.
12.Робота в парах.
13.Колективно –групова робота.
VIII.Підбиття підсумків навчальної діяльності.
ІХ. Повідомлення домашнього завдання, його інструктаж
Орієнтовна структура уроку української мови
в початкових класах
(Методичні рекомендації зібрані вчителями початкових класів.
Прийоми роботи універсальні,
які можуть використовуватися на будь-якому
уроці української мови)
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІV. Повідомлення теми уроку.(бажано, щоб це учні могли зробити це самостійно).
V. Первинне сприйняття й усвідомлення нового матеріалу. /Осмислення й застосування вивченого матеріалу.
Фізкультхвилинка.
1.Робота зі словами та їх схемами.
2.Вибіркове списування.
3.Робота в парах із картками.
4.Робота на віршем.
5.Робота з підручником.
6.Читання оповідання.
7.Первірочна робота на картках.
8.Списування з творчим завданням.
9.Лексична робота.
10.Самостійна робота.
11.Робота зі словником.
VII .Підбиття підсумків навчальної діяльності.
1.Бесіда.
2.Проблемне питання (якщо учні відповіли на нього, то урок пройшов на «відмінно»
VIIІ. Повідомлення домашнього завдання, його інструктаж