Вітаємо вас на сайті спеціалізованої загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького

меню сайту

Шкільна документація. (Законодавча база)

Документи, якими керується школа

Нова українська школа

ЗНО 2019

Методична робота

Виховна робота

Благодійні акції

Батькам

ДПА

Учителям

Класним керівникам

Портфоліо вчителів школи

Репозитарій

Учням

Бібліотека

Сторінка психолога

Початкова школа

Безпека життєдіяльності

Доступ до публічної інформації

Річний план закупівель

Літопис школи

Фотогалерея

Інформація для вчителів початкових класів.

Орієнтовні структури різних уроків в початкових класах

Орієнтовна структура  уроку українського читання

в початкових класах

(Методичні рекомендації зібрані вчителями початкових класів.

 Прийоми роботи універсальні, які можуть використовуватися

на будь-якому уроці українського читання.)

Хід уроку

І.  Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Роз’яснення вчителем практичного значення теми, що буде вивчатися.
  2. Створення емоційного тла уроку.
  3. Робота в парах.
  4. Бесіда.
  5. Чистомовка.
  6. Скоромовка.
  7. Гра.
  8. Робота на загадками.
  9. Самостійне читання.
  10. Робота за таблицею Шульте.
  11. Створення проблемної ситуації.

ІV. Перевірка домашнього завдання.

  1. Виразне читання віршів.
  2. Робота над прислів’ями.
  3. Фронтальне опитування.
  4. Індивідуальне усне опитування.
  5. Читання підготовлених вдома повідомлень.
  6. Підбиття підсумків перевірки домашнього завдання.
  7. Вибіркове читання.
  8. Виразне читання на пам’ять.
  9. Бесіда про прочитані книги.
  10. Гра.
  11. Конкурс.
  12. Читання учнями улюбленої домашньої книги.
  13. Робота над розвитком оптимального читання.
  14. Бесіда.
  15. Робота з наочним матеріалом.

V. Повідомлення теми й завдань уроку.

V. Сприйняття й усвідомлення нового матеріалу. /Осмислення й  творче застосування набутих знань

  1. Установка на увагу.
  2. Робота з підручником.
  3. Бесіда.
  4. Використання художньої літератури, співзвучної з досліджуваною темою.
  5. Вибіркове читання.
  6. Оповідання вчителя з елементами бесіди.
  7. Лексична бесіда.
  8. Читання уривка.
  9. Самостійне читання.
  10. Заслуховування повідомлення підготовленого учня.
  11. Ознайомлення з картиною.
  12. Читання учнями підготовленого повідомлення.
  13. Робота над загадкою.
  14. Підготовка до виразного витання.
  15. Перевірка виразного читання твору учнями.
  16. Розповідь вчителя.
  17. Робота з ілюстрацією.
  18. Виразне читання.
  19. Комбіноване читання.
  20. Ознайомлення з порадами.
  21. Робота на текстом статті.
  22. Читання пошепки.
  23. Колективна творча робота.
  24. Коментоване читання.
  25. Слухання й складання діалогу.
  26. Складання учнями оповідання.
  27. Виконання учнями пісні , частівок.
  28. Робота з картками. Аудіювання.

Фізкультхвилинка.

  1. Узагальнення , систематизація   знань учнів.
  2. Перевірка , корекція та оцінювання знань і умінь учнів.

1. Бесіда.

2.Читання «ланцюжком».

3.Монологічні висловлювання.

4.Робота з малюнком.

5.Робота з динамічними наочними посібниками.

6.Робота над прислів’ями.

7.Виразне читання.

8.Конкурсне читання.

9.Робота над загадкою.

10.Творче завдання.

11.Вибіркове читання.

12.Читання за ролями.

13.Словесне малювання.

14.Інсценуваня.

VII .Підбиття підсумків навчальної діяльності.

1.Бесіда.

2.Аудіювання.

3.Тестуваня.

4.Щоденне вимірювання швидкості читання.

5.Оцінювання учнів.

2.Проблемне питання (якщо учні відповіли на нього, то урок пройшов на «відмінно»

 VIIІ. Повідомлення домашнього завдання, його інструктаж.

Орієнтовна структура  уроку математики

в початкових класах

(Методичні рекомендації зібрані вчителями початкових класів.

Прийоми роботи універсальні,

які можуть використовуватися на будь-якому уроці математики)

Хід уроку

І.  Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Повідомлення теми уроку.

V. Контроль, корекція й закріплення знань учнів.

  1. перевірка домашнього завдання.
  2. Усне опитування.
  3. Бесіда.
  4. Гра.
  5. Індивідуальна робота.
  6. Фронтальне опитування.
  7. Додаткове завдання.
  8. Завдання з логічним навантаженням.
  9. математичний диктант.
  10. Заповнення блок-схем.
  11. Тестування.
  12. Робота над задачею.
  13.  Розв’язування завдань-віршів.
  14. Робота з різними одиницями вимірювання.
  15. Тест-контроль.
  16. Математичний ланцюжок.
  17. Змагання.
  18. Графічний диктант.
  19. Тренінг(приклад: заповнення таблиці за адресою).
  1. Сприйняття й осмислення нового матеріалу. Застосування учнями здобутих знань  і дій у стандартних умовах. Творче перенесення  знань, умінь і навичок у нові умови.

1. Підготовка до вивчення нового матеріалу.

2. Повідомлення  вчителя.

3. Пояснення нового матеріалу.

4. Первинне закріплення.

5. Робота з підручником.

6. Виконання завдань з коментуванням.

7. Установка на увагу.

8. Завдання на увагу.

9. Самостійне вивчення теми уроку.

10.Читання правила і його практичне застосування.

11.Створення проблемної ситуації.

12. Складання таблиці, схеми.

13.Складання числових виразів.

14.Робота над задачею.

15.Практична робота.

16.Читання й знаходження значень числових виразів.

17.Знаходження значення виразу різними способами.

18.Розв’язування прикладів ланцюжком.

19.Розв’язування кругових прикладів.

20.Порівняння чисел і числових виразів.

21.Усна лічба.

22.Геометричний матеріал.

23.Завдання на кмітливість.

Фізкультхвилинка.

  1. Закріплення й узагальнення знань учнів.

1.Аналіз і розв’язування задачі.

2.Складання задачі за коротким записом.

3.Розбір різних способів коротко кого запису умови задачі.

4.Порівняння задач.

5.Складання буквеного виразу.

6.Логічна задача.

7.Розв’язування задач на розміркування.

8.Складання й розв’язування завдання.

9.Самостійна робота.

10.Творча робота.

11.Робота в групах.

12.Робота в парах.

13.Колективно –групова робота.

VIII.Підбиття підсумків навчальної діяльності.

ІХ. Повідомлення домашнього завдання, його інструктаж

Орієнтовна структура  уроку української мови

в початкових класах

(Методичні рекомендації зібрані вчителями початкових класів.

Прийоми роботи універсальні,

які можуть використовуватися на будь-якому

уроці української мови)

Хід уроку

І.  Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Каліграфічна хвилинка.
  2. Складання слова.
  3. Бесіда.
  4. Мовна розминка .Робота над скоромовкою.
  5. Робота над словниковими словами.
  6. Гра.
  7. Різні види диктантів.
  8. Робота з деформованим текстом.
  9. Перевірка домашнього завдання.
  10. Розгадування ребуса.
  11. Робота в парах.
  12. Звуковий аналіз слова.
  13. Підбір слів.
  14. Слово вчителя.
  15. Складання речень.
  16. Письмо з пам’яті.

ІV. Повідомлення теми уроку.(бажано, щоб це учні могли зробити це самостійно).

V. Первинне сприйняття й усвідомлення нового матеріалу. /Осмислення й застосування вивченого матеріалу.

  1. Визначення значення слова.
  2. Гра.
  3. Читання вірша.
  4. Списування із завданням репродуктивного характеру.
  5. Робота з підручником.
  6. Диктант.
  7. Робота з таблицею.
  8. Робота над загадкою.
  9. Порівняльний аналіз.
  10. Складання слів зі складів.

Фізкультхвилинка.

  1. Закріплення, систематизація  й узагальнення знань учнів.

1.Робота зі словами та їх схемами.

2.Вибіркове списування.

3.Робота в парах із картками.

4.Робота на віршем.

5.Робота з підручником.

6.Читання оповідання.

7.Первірочна робота на картках.

8.Списування з творчим завданням.

9.Лексична робота.

10.Самостійна робота.

11.Робота зі словником.

VII .Підбиття підсумків навчальної діяльності.

1.Бесіда.

2.Проблемне питання (якщо учні відповіли на нього, то урок пройшов на «відмінно»

 VIIІ. Повідомлення домашнього завдання, його інструктаж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Події нашої школи:

Повний архів»

Корисні посилання:

Архів новин:

Повний архів»